• 05-09-2006, 02:11:17
    #55
    Onu da fazlasıyla yapıyoruz.

    Havaleler yapıldı.

    Bundan sonra da almaya devam ediyorum fakat,şu andan itibaren başvururacaklar Ekim ayı ve daha sonrası için kayıt edileceklerdir.

    Daha önce başvuranların Ekim için tekrar başvurmasına gerek yok,hepsi bende kayıtlı.
  • 09-09-2006, 10:11:25
    #56
    pr7 siteye fiyat biçmemişsin ?
  • 11-09-2006, 22:11:16
    #57
    Türkiye'de pr7 site olmadığını düşündüğüm için fiyat belirtmemiştim.
  • 11-09-2006, 22:15:29
    #58
    Üyeliği durduruldu
    pr 4 sitem var
  • 11-09-2006, 22:22:18
    #59
    ekim ayı için şimdimi pm yollayacağız anlamadım tam.
  • 12-09-2006, 17:30:04
    #60
    bende link almıştım arkadaştan söylemeyi unuttm. saolun
  • 12-09-2006, 19:13:32
    #61
    n0kta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ekim ayı için şimdimi pm yollayacağız anlamadım tam.
    31 Eylül'e kadar başvuranlardan link alımı,1 Ekimden itbaren yapılacaktır.

    1Ekim-31 Ekim arasında başvuranlardan 1 Kasım'dan itibaren link alınacaktır...gibi.
  • 20-09-2006, 02:14:43
    #62
    Üyeliği durduruldu
    pm attim bakarmisin..
  • 30-09-2006, 17:18:54
    #63
    Link aldığımız arkadaşlar lütfen bu konunun ilk sayfasındaki ilk mesajı okuyunuz:

    https://www.r10.net/link-borsasi/1641...inacaktir.html