Onu da fazlasıyla yapıyoruz.

Havaleler yapıldı.

Bundan sonra da almaya devam ediyorum fakat,şu andan itibaren başvururacaklar Ekim ayı ve daha sonrası için kayıt edileceklerdir.

Daha önce başvuranların Ekim için tekrar başvurmasına gerek yok,hepsi bende kayıtlı.