• 02-04-2008, 15:21:07
    #10
    Yapmayan yokki devam devam
  • 02-04-2008, 15:21:57
    #11
    Linkin parayla alındığını nerden anlıyorlar acaba?
  • 02-04-2008, 16:22:04
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bu yeni birşey değil ki...bayadır var...
  • 02-04-2008, 16:41:53
    #13
    Lens adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Linkin parayla alındığını nerden anlıyorlar acaba?
    Bazı siteler kocaman yazmış siteye Txt Link bu kadar diye ya da İhbar mekanizmasını kullanıyor..
  • 02-04-2008, 16:44:54
    #14
    Carpediem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bazı siteler kocaman yazmış siteye Txt Link bu kadar diye ya da İhbar mekanizmasını kullanıyor..
    Demek ki sadece forumlardan satış yapmak lazım
  • 02-04-2008, 18:29:25
    #15
    bu yasaktan dolayı pr 4'ten 2'ye düştüm : ) uyulması gereken bir şey.
  • 02-04-2008, 18:33:06
    #16
    link sattığını şikayet eden olursa inceliyorlar.. 1 yılı aşkındır geçerli bir yasak , yeni birşey değilki.. başlığı kilitliyorum çünkü r10 kuralı gibi anlaşılır başlığı görenler tarafından..