• 10-03-2008, 20:02:08
    #10
    Tebrik ederim helal olsun güzel bir davranış
  • 11-03-2008, 07:37:53
    #11
    Eyvallah beyler bir sürü rep gelmiş.
  • 11-03-2008, 09:39:27
    #12
    hangi site sahiden?
  • 11-03-2008, 13:34:24
    #13
    örnek davranış gerçekten
    tebrik ederim
    hangi site acaba merak ettim
  • 11-03-2008, 13:40:34
    #14
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Örnek bir kişilik,ayakta alkışlıyorum....
  • 11-03-2008, 13:44:31
    #15
    gerçekten helal olsun.
    Kul hakkına bu kadar önem verilmesi çok güzel.
    +rep
  • 12-03-2008, 01:44:35
    #16
    3 aylık olarak aldığımlinklerden birisiydi.Uzatmak için kontrol ediyordum linkleri.Adamın biri 2 sitesinden birden kaldırmıştı üstelik ikinci sefer.
    Oda adam şimdi buda
    tebrik ve teşekkür ediyorum
  • 12-03-2008, 18:50:07
    #17
    Güzel davranış tebrikler