Hangi İnternet Tarayıcı Programını Kullanıyorsunuz? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Hangi İnternet Tarayıcı Programını Kullanıyorsunuz?
86
●
5.495
R10.net
Genel Programlama - Yazılım
Web Tabanlı Uygulamalar
Hangi İnternet Tarayıcı Programını Kullanıyorsunuz?
1
2
3
4
5
6
Son
Anket
Hani İnternet Tarayıcısını Kullanıyorsunuz?
Toplam Katılımcı Sayısı:
193
Hani İnternet Tarayıcısını Kullanıyorsunuz?
Internet Explorer
%18,13 (35 Oy)
Mozilla Firefox
%72,02 (139 Oy)
Opera
%7,25 (14 Oy)
Diğer
%2,59 (5 Oy)
15-04-2007, 16:09:36
#1
ves-bilisim
Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
Evet arkadaşlar hangi internet tarayıcı programını kullanıyorsunuz?
15-04-2007, 16:52:45
#2
karacoder
Mozilla Firefox 2 tabikide.
15-04-2007, 16:58:00
#3
PowerfuL
İnternet Explorer 7.
15-04-2007, 17:00:00
#4
Labidu
Misafir
Tabiki Firefox böyle anketmi olur
15-04-2007, 17:05:17
#5
Erol
Üyeliği durduruldu
kafam hangisine eserse onu
15-04-2007, 17:23:56
#6
Ugur1905
Üyeliği durduruldu
firefox
15-04-2007, 17:27:55
#7
Webustad
Üyeliği durduruldu
ff2 .
15-04-2007, 18:23:50
#8
centilmen
her ikisini kullanıyorum,
İnternet Explorer & Mozilla Firefox
ankete bide böyle ekleseniz... her ikisini kullananlarda var
15-04-2007, 20:35:30
#9
yakese
bill amcamınkini forza microsoft
1
2
3
4
5
6
Son
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler