Anket Hani İnternet Tarayıcısını Kullanıyorsunuz?
Toplam Katılımcı Sayısı: 193
Hani İnternet Tarayıcısını Kullanıyorsunuz?
Internet Explorer
%18,13 (35 Oy)
Mozilla Firefox
%72,02 (139 Oy)
Opera
%7,25 (14 Oy)
Diğer
%2,59 (5 Oy)
  • 15-04-2007, 16:09:36
    #1
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Evet arkadaşlar hangi internet tarayıcı programını kullanıyorsunuz?
  • 15-04-2007, 16:52:45
    #2
    Mozilla Firefox 2 tabikide.
  • 15-04-2007, 16:58:00
    #3
    İnternet Explorer 7.
  • 15-04-2007, 17:00:00
    #4
    Misafir
    Tabiki Firefox böyle anketmi olur
  • 15-04-2007, 17:05:17
    #5
    Üyeliği durduruldu
    kafam hangisine eserse onu
  • 15-04-2007, 17:23:56
    #6
    Üyeliği durduruldu
    firefox
  • 15-04-2007, 17:27:55
    #7
    Üyeliği durduruldu
    ff2 .
  • 15-04-2007, 18:23:50
    #8
    her ikisini kullanıyorum,

    İnternet Explorer & Mozilla Firefox

    ankete bide böyle ekleseniz... her ikisini kullananlarda var
  • 15-04-2007, 20:35:30
    #9
    bill amcamınkini forza microsoft