Konu
Hangi İnternet Tarayıcı Programını Kullanıyorsunuz?
15-04-2007, 18:23:50
#8
centilmen
her ikisini kullanıyorum,
İnternet Explorer & Mozilla Firefox
ankete bide böyle ekleseniz... her ikisini kullananlarda var