https://www.r10.net/members/48257-anacsunamun.html
Arkadaşımızla çeviri işi için anlaştık.7000 lik satırlık bir çeviri var excel dil dosyası.3000-3000 olarak diğer bir arkadaşla paylaştık.Çevirinin yarın sabah 10 a kadar yetişmesi gerekmektedir.Dün gece başladım sadece 4 saat uyudum ve aralıksız çeviriyorum fakat yetişme imkanı yok gibi.İlgilenen arkadaşlar varsa iletişime geçsin. Ücret yarı yarıya paylaşılacak şekilde ayarlanacaktır.