• 15-07-2008, 12:14:32
    #1
    Arkadaşlar nitromeye oyunlarını sitemde yayınlamak istediğimi söylemiştim şöyle bir mail geldi ne diyor ?


    Hi



    If you want to use our games then you have to pay for a license fee to license the game for use on your website.



    Kind Regards,





    Heather Stancliffe

    Director

    Nitrome Limited
  • 15-07-2008, 12:17:55
    #2
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    eğer sitenizde onların oyunlarını kullanmak istiyorsanız o oyunların lisans parasını ödemeniz gerekiyormuş
  • 15-07-2008, 12:23:43
    #3
    peki birde şunu ingilizceye çeviriirmisin

    Lisansın ücreti nedir ve ücreti nasıl ödememiz gerekiyor ?
  • 15-07-2008, 12:31:55
    #4
    How much is license fee and how can we pay ?
  • 15-07-2008, 12:33:59
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Thanks for your reply. So, could you send me licensing prices for your games for publish rights? I have to pay for each game or are there any other licensing options for all games?
    Best Regards
  • 15-07-2008, 12:35:37
    #6
    troy senin cevabını yollayacam seninki daah bi ciddi geldi online olunca tam olarak ne dediğinide yazarsen iyi olur ben bu kadar uzun yazmadım çünkü
  • 15-07-2008, 12:45:55
    #7
    Cevap için Teşekkürler. Bana yayın hakları için lisans ücretlerini yollayabilirmisiniz. Her oyun için ayrı bir ücret ödemem mi gerekiyor yoksa tüm oyunlar için başka lisanslama koşullarınız mevcut mu?
    Saygılarımla
  • 15-07-2008, 12:48:05
    #8
    tamam güzel olmuş teşekkürler