• 24-02-2013, 11:59:28
    #10
    JackBlack adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Resmi veyahut değil; sayfa'da Arda Turan'ı karalıyor veyahut resmi başlığı altında kar gütme, durumu kötüye kullanma söz konusu olsa zaten avukatı devreye girip sayfayı aynı gün kapattırır.

    Siz bu durumla bu kadar niye ilgilendiniz? onu anlayamadım ben hocam.
    Aynen. Konu sahibi arkadaşında sayfalarında reklam yapıyor olması daha bir ilginç doğrusu
  • 24-02-2013, 12:37:29
    #11
    Merhaba, Bu sayfa otolike felan değildir. Hatırlarsanız bir-iki yıl öncesine kadar ilgi alanlarındaki sporculara ekleyinde Arda Turan diye bu sayfayı beğenmiş oluyordunuz. Benim bu şekilde 6 buçuk milyonluk messi sayfam olmuştu.. Sayfa ajansspora ait değil. Daha öncede medyaspor ve sporbucks.com reklamları geçiliyordu. Bir reklam şirketi tarafından yönetiliyor. Arda Turan'ın sayfadan haberi var. Bunun dışında sayfada alakasız reklamlar atılıyor hep bu doğru.. Yazık ama böyle sayfaya bu sayfa dışında tüm resmi olarak alınan sayfalarda bu reklamlar bizim resmi sayfaları yönetenlerde bu kadar olur zaten..

    https://www.facebook.com/emrebelozoglu
    https://www.facebook.com/MiroslavStoch
    https://www.facebook.com/FilipHolosko
    https://www.facebook.com/ibrahimtoraman
    https://www.facebook.com/CenkGonenFanPage
    https://www.facebook.com/hamitaltintopOFP
    https://www.facebook.com/umutbulutOFP
    https://www.facebook.com/burakyilmazOFP
    https://www.facebook.com/SelcukInanOFP

    Gerçekden yazık birinin el atacağını zannetmiyorum. Ama Arda Turan sayfası özellikle profesyonel kişiler tarafından yönetilse keşke.
  • 24-02-2013, 15:09:13
    #12
    JackBlack adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Resmi veyahut değil; sayfa'da Arda Turan'ı karalıyor veyahut resmi başlığı altında kar gütme, durumu kötüye kullanma söz konusu olsa zaten avukatı devreye girip sayfayı aynı gün kapattırır.

    Siz bu durumla bu kadar niye ilgilendiniz? onu anlayamadım ben hocam.
    sefaciftci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynen. Konu sahibi arkadaşında sayfalarında reklam yapıyor olması daha bir ilginç doğrusu
    Bu iki arkadaş olayı tam anlayamamış.


    Bu şekilde offical fan page ismiyle kurup 2 milyon kişiyi toplamak mümkünmü ?

    Hadi topladın, Arda Turan sayfası ki haberi var deniliyor, adam gibi yönetsene basıyorsun reklamı ?

    Bu arada sefa Din dil bayrak veya bu şekil şahsi sayfalarım yok ve o sayfalarda asla reklam atan biri değilim ayıkıyon dimi ?
  • 24-02-2013, 15:43:50
    #13
    tartışmaya gerek yok bence demek ki mümkünmüş böyle bir şey
  • 24-02-2013, 16:46:41
    #14
    Murat.Salman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu iki arkadaş olayı tam anlayamamış.


    Bu şekilde offical fan page ismiyle kurup 2 milyon kişiyi toplamak mümkünmü ?

    Hadi topladın, Arda Turan sayfası ki haberi var deniliyor, adam gibi yönetsene basıyorsun reklamı ?

    Bu arada sefa Din dil bayrak veya bu şekil şahsi sayfalarım yok ve o sayfalarda asla reklam atan biri değilim ayıkıyon dimi ?
    Güzel, afferin sana hep böyle ol
  • 24-02-2013, 16:52:03
    #15
    sefaciftci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güzel, afferin sana hep böyle ol
    olur abi emredersin.


    bir kaybol la
  • 24-02-2013, 16:55:21
    #16
    Ortalıkta bu kadar yanlış bilgi varken , ( yok otolike miş , yok resmi değilmiş ) hepsi bilgi kirliliğidir. Benim yazmaya üşendiğim herşeyi arkadaş yazmıştır tamamı doğrudur.
    now adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba, Bu sayfa otolike felan değildir. Hatırlarsanız bir-iki yıl öncesine kadar ilgi alanlarındaki sporculara ekleyinde Arda Turan diye bu sayfayı beğenmiş oluyordunuz. Benim bu şekilde 6 buçuk milyonluk messi sayfam olmuştu.. Sayfa ajansspora ait değil. Daha öncede medyaspor ve sporbucks.com reklamları geçiliyordu. Bir reklam şirketi tarafından yönetiliyor. Arda Turan'ın sayfadan haberi var. Bunun dışında sayfada alakasız reklamlar atılıyor hep bu doğru.. Yazık ama böyle sayfaya bu sayfa dışında tüm resmi olarak alınan sayfalarda bu reklamlar bizim resmi sayfaları yönetenlerde bu kadar olur zaten..

    https://www.facebook.com/emrebelozoglu
    https://www.facebook.com/MiroslavStoch
    https://www.facebook.com/FilipHolosko
    https://www.facebook.com/ibrahimtoraman
    https://www.facebook.com/CenkGonenFanPage
    https://www.facebook.com/hamitaltintopOFP
    https://www.facebook.com/umutbulutOFP
    https://www.facebook.com/burakyilmazOFP
    https://www.facebook.com/SelcukInanOFP

    Gerçekden yazık birinin el atacağını zannetmiyorum. Ama Arda Turan sayfası özellikle profesyonel kişiler tarafından yönetilse keşke.
  • 24-02-2013, 17:21:30
    #17
    Murat.Salman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    olur abi emredersin.


    bir kaybol la
    Sana cevap yazınca kendini mühim biri gibi hissediyosan şayet değilsin canım. Konunla seni baş başa bırakıyorum, reportlayıp yorumları sildirebilirsin iyi çalışmalar
  • 24-02-2013, 17:38:18
    #18
    sefaciftci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sana cevap yazınca kendini mühim biri gibi hissediyosan şayet değilsin canım. Konunla seni baş başa bırakıyorum, reportlayıp yorumları sildirebilirsin iyi çalışmalar
    Bende tam onu söyledim, birşey bilirsin yazarsın ama neyin peşindesin ???


    bi kaybol dedim )))