Resmi veyahut değil; sayfa'da Arda Turan'ı karalıyor veyahut resmi başlığı altında kar gütme, durumu kötüye kullanma söz konusu olsa zaten avukatı devreye girip sayfayı aynı gün kapattırır.
Siz bu durumla bu kadar niye ilgilendiniz? onu anlayamadım ben hocam.
Aynen. Konu sahibi arkadaşında sayfalarında reklam yapıyor olması daha bir ilginç doğrusu
Bu iki arkadaş olayı tam anlayamamış.
Bu şekilde offical fan page ismiyle kurup 2 milyon kişiyi toplamak mümkünmü ?
Hadi topladın, Arda Turan sayfası ki haberi var deniliyor, adam gibi yönetsene basıyorsun reklamı ?
Bu arada sefa Din dil bayrak veya bu şekil şahsi sayfalarım yok ve o sayfalarda asla reklam atan biri değilim ayıkıyon dimi ?