• 25-01-2013, 11:42:14
    #1
    Ya arkadaşlar bir site vardıda unuttum.
    Facebook . google + twitter vs. sitelerden beğeni ve follow yaparak puan topluyordun senın seylerınde baskaları begenıyordu puan toplamak ıcın, sıtenın adı aklıma gelmedı bılen varmı ? yabancı bir siteydi hatta 2 tane vardıda bulamıyorum çok lazım
  • 25-01-2013, 12:28:13
    #2
    addmefast
  • 25-01-2013, 13:15:16
    #3
    Başkaydı S
  • 26-01-2013, 09:02:07
    #4
    hemato adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ya arkadaşlar bir site vardıda unuttum.
    Facebook . google + twitter vs. sitelerden beğeni ve follow yaparak puan topluyordun senın seylerınde baskaları begenıyordu puan toplamak ıcın, sıtenın adı aklıma gelmedı bılen varmı ? yabancı bir siteydi hatta 2 tane vardıda bulamıyorum çok lazım
    liked win?
  • 29-01-2013, 00:47:49
    #5
    Üyeliği durduruldu
    sosyalhit
  • 15-02-2013, 14:59:33
    #6
    Hiç biri değil :/
    Ya setting kısmından sayfanı vs giriyordun
    Milletin sayfasını vs beğenip puan alıyordun senın sayfanıda mıllet begenıyordu.
  • 16-02-2013, 16:01:22
    #7
    liked win olması gerekiyor zamanında bende yapıyordum.