• 20-01-2013, 23:04:05
    #1
    Arkadaşlar bugün dışardaydım geldiğimde hiç bir şeye giremedim msn, face felan herşeyi çalmışlardı. Herşeyi geri aldım ama Msn'den felan birine yanlışım oldumu? Olduysa iletişim kursun elimden geleni yaparım. Çalan çocuğu buldum ztn korkuttum herşeyi geri aldm. Bnm adımla sizden birşey çaldıysa BANA ULAŞIN.!


    Teşekkürler..
  • 21-01-2013, 09:24:58
    #2
    Geçmiş olsun hocam iyi Allahtan kurtarmışsınız