Scripti kullanmayı fazla bilmiyorum öyle kurmuştum baktım ki 250 üye olmuş. Herkes kullanabilsin diye ücretsiz yapıyorum. Başka bir şey beğendirilmiyor galiba durum sadece.
İsteyenler konu altından pm istesinler.
Ayrıca talip olanlara uygulama + domain'i de bırakırım.
Ücretsiz Durum Beğenisi (SADECE DURUM)
17
●1.069
- 18-01-2013, 16:07:34Üyeliği durduruldu