• 22-12-2012, 15:39:25
    #1
    Fake bir hesap satın aldım.Aldıktan yaklaşık 10 gün sonra hesap blokelendimi noldu bilmiyorum ama yorum yapamıyorum,mesaj gönderemiyorum,arkadaşlık isteği yollıyamıyorum.Bu nasıl düzelecek ? Dolandırılmış olma ihtimalim nedir ? Ben hesapta abuk subuk şeyler paylaşmadım hani,2k arkadaşı var hesabın,ve affedersiniz yok cam soyunucam cart yapıcam curt yapıcam diye kasılmış bu arkadaşlar bundan olabilirmi
  • 22-12-2012, 16:05:45
    #2
    Büyük İhitmalle hocam şikayet falan konusu olmuştur facebook artık doğal olmayan hiçbirseyi kabul etmiyor
  • 22-12-2012, 16:20:50
    #3
    nasıl olacak hocam bu bunu nasıl çözeriz.2 aydır kullanamıyorum hesabı
  • 22-12-2012, 18:58:26
    #4
    expetus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    nasıl olacak hocam bu bunu nasıl çözeriz.2 aydır kullanamıyorum hesabı
    Özel Mesaj gönderdim size arkdaşım
  • 22-12-2012, 19:18:36
    #5
    Valla aynı sorunu ben son 6 aydır yaşıyorum hemde kullandıgım orjinal profilimde 1 aylık engellendi diyor o 1 ay bitiyor sudan sebebden 1 ay daha 3. defa hesap aldım degiştirdim gne aynı engeli almam 3 gün sürmedi çevremdede bu engeli alan pek çok kişi oldu onlarda çözümü başka hesap açmakta buldu sanıyorum facebook'un gideremedigi bir sorunu çözüm bulamadım bulan varsa banada pm atsın lütfen
  • 22-12-2012, 19:39:38
    #6
    vallahi hocam bi çözümü olsa yardımcı olurdu herhalde arkadaşlar...r10 bulamıyosa yolunu başka yer bulamaz
  • 23-12-2012, 02:13:54
    #7
    Aynı sorun bendede var. Mesaj engelimde var. Bu yüzden mesaj atacağım kişiyi sohbetten seçip mesaj yolluyorum.