• 14-12-2012, 19:09:55
    #1
    Merhaba arkadaşlar,

    Bir Facebook uygulaması yazdırmak istiyorum.
    İlgilenenler detay için bana ualaşabilirler.

    İyi çalışmalar.

    Bir arkadaşla anlaştım. Teşekkürler.
  • 14-12-2012, 19:11:07
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Ben Yazardım Hocam Sana Ama Sen Okumazsınki
  • 15-12-2012, 13:02:24
    #3
    oRumJack adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben Yazardım Hocam Sana Ama Sen Okumazsınki
    Sen yazarsında okumamak olur mu