• 09-12-2012, 18:01:17
    #1
    Arkadaşlar giriş bildirimlerini acmaya calısıyorum ama facebooktan kod gelmiyor veya hesap dogrulama isteyince giriste yine kod geliyor genel bi sorunmu bu nasıl düzeltebiliriz?
  • 09-12-2012, 18:30:49
    #2
    ismkdc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar giriş bildirimlerini acmaya calısıyorum ama facebooktan kod gelmiyor veya hesap dogrulama isteyince giriste yine kod geliyor genel bi sorunmu bu nasıl düzeltebiliriz?
    Telefonu güvenlik kodunun gelmemesi genel bir sıkıntı uzun zamandır. Ara ara deneyin bir süre sonra Çağrı ile güvenlik kodu alma seçeneği çıkma şansı var. Sıkıntı bir durum. Uzun süre gelmeme durumuda var bilginiz olsun.
  • 09-12-2012, 18:36:00
    #3
    hocam giriş bildirimlerde yok o secenek
  • 09-12-2012, 18:40:12
    #4
    ismkdc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam giriş bildirimlerde yok o secenek
    İlk başta olmuyor daha sonra şansınız varsa çıkıyor bir şekilde daha önce bende yaşadıydım sürekli denedim flan daha sonra birden Çağrı ile ilgili bir seçenek çıktı o an yaptıydım olduydu. Ama nasıl o seçenek geldi hala çözmüş değilim.
  • 09-12-2012, 22:30:58
    #5
    sistemim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlk başta olmuyor daha sonra şansınız varsa çıkıyor bir şekilde daha önce bende yaşadıydım sürekli denedim flan daha sonra birden Çağrı ile ilgili bir seçenek çıktı o an yaptıydım olduydu. Ama nasıl o seçenek geldi hala çözmüş değilim.
    yok hocam cıkmıyor