• 26-11-2012, 13:22:35
    #1
    Facebook uygulaması yaptırmak istiyorum. Detaylar pm ile gönderilecektir.
  • 26-11-2012, 15:24:41
    #2
    Detayları pm atar mısınız?
  • 26-11-2012, 17:57:18
    #3
    Detayları pm alayım.
  • 27-11-2012, 01:57:52
    #4
    Pm alabilirmiyim ?
  • 27-11-2012, 08:24:07
    #5
    pm gönderildi...