• 18-11-2012, 07:19:45
    #19
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Zeysat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    blogger a bir türlü kuramadım yardım edermisiniz

    XML, satır 404, sütun 103 ayrıştırılırken hata oluştu: The reference to entity "layout" must end with the ';' delimiter.

    hatayı veriyor body taglarının arasına koyunca
    temanız standart temamı bloggerde <body> yazmıyor blogere uyarlı kod yazı yor
    bloggerin teması değil ise 2.kodu tam </body> yazarsan çalışır yine çözülmesse http://problogcu.blogspot.com/2012/1...od-ceviri.html burdan kodları çevirirsin
  • 18-11-2012, 10:22:57
    #20
    Üyeliği durduruldu
    Kuramadım ya
  • 18-11-2012, 11:01:06
    #21
    Crowley adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kuramadım ya
    hata mı var
  • 18-11-2012, 12:50:00
    #22
    c0n
    Üyeliği durduruldu
    sagol dostum eyvallah
  • 18-11-2012, 13:54:57
    #23
    c0n adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sagol dostum eyvallah
    önemli değil
  • 18-11-2012, 14:52:42
    #24
    Üyeliği durduruldu
    teşekkürler
  • 19-11-2012, 01:36:36
    #25
    Bizlere sunduğunuz için teşekkürler hocam.Ancak wp kurulumunu anlatırsanız sevinirim.

    Teşekkürler.
  • 19-11-2012, 02:27:31
    #26
    Üyeliği durduruldu
    wordpress için detaylı anlatım yapabilir misin. teşekkürler
  • 19-11-2012, 08:25:42
    #27
    wp aynı kurulum blogger için link verdim.