• 06-11-2012, 02:55:10
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Anket uygulaması yaptırmak istiyorum. Bu uygulamayı yapacak arkadaşlara detay için pm atabilirim. İşi ne kadar sürede ve ne kadara yapabilirler.. İlgilenen olursa pm istesin lütfen..
  • 07-11-2012, 04:47:17
    #2
    Konu güncel ama dönen yok. Öok mu zor bu işlem..?
  • 24-11-2012, 22:10:06
    #3
    Detayları pm alayım.