Bayilik paneli İle İlgili.
0
●370
- 12-10-2012, 14:10:48Arkadaşlar elime biryerden bayilik paneli geçti ama şöyle bir sorunum varki ben bu panele nasıl üye kasacağım yani bir uygulama scripti gibi değilki facebook üzerinden giriş yaptırıp onları üye diye eklesin bu konuda yardımcı olacak arkadaşlar vardır sanırım. tuhaf bişey yonet diye bir dosya var ozamanda sadece panel açılıyor e peki buna nerden üye toplaya bileceğim