• 04-10-2012, 14:43:42
    #1
    yahu ben kendi halimde poker oynayan biriydim öle ne chip satın aldım nede chip sattım zaten 7 m'den fazla chip'im olmadı hiç bi zaman ama bugün girdiğimde böyle bi uyarı çıktı karşıma...



    ne yapmam lazım bi yol yordam gösterirseniz çok sevinirim durduk yere neden kapatırlar anlamam ki...
  • 05-10-2012, 21:13:06
    #2
    Yüzlerce kere bu yazıyla karşılaştım. Ban yemişsiniz. Geçmiş olsun.
    Eğer itiraz etmek istiyorsanız, ingilizce bir makale metni hazırlayın veya hazırlatın.
    (Ki dönüşler var mı? bana olmadı henüz.)

    Yada 1. seçenekte [X] By reac... yazısını işaretleyin ve hemen altta çıkan gri yazı yeşil olacaktır tıklayın ve hesabınız açılsın. Artık 1 m 'mi verirler, 10k mı, 100k mı şahibelidir.
  • 05-10-2012, 22:42:25
    #3
    o hesaptaki chipler gitti hocam ... Geçmiş olsun ne yaparsanız yapın geri vermezler.
  • 05-10-2012, 23:01:32
    #4
    pamela adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yüzlerce kere bu yazıyla karşılaştım. Ban yemişsiniz. Geçmiş olsun.
    Eğer itiraz etmek istiyorsanız, ingilizce bir makale metni hazırlayın veya hazırlatın.
    (Ki dönüşler var mı? bana olmadı henüz.)

    Yada 1. seçenekte [X] By reac... yazısını işaretleyin ve hemen altta çıkan gri yazı yeşil olacaktır tıklayın ve hesabınız açılsın. Artık 1 m 'mi verirler, 10k mı, 100k mı şahibelidir.
    SuD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    o hesaptaki chipler gitti hocam ... Geçmiş olsun ne yaparsanız yapın geri vermezler.
    cevaplar için teşekkürler, 1. seçeneği seçtim chiplerimin %10'unu geri verdiler 7 m vardı 700 k kaldı, neden böyle oldu anlamadım ama hayırlısı...
  • 05-10-2012, 23:05:24
    #5
    Üyeliği durduruldu
    GoogleChrome adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    cevaplar için teşekkürler, 1. seçeneği seçtim chiplerimin %10'unu geri verdiler 7 m vardı 700 k kaldı, neden böyle oldu anlamadım ama hayırlısı...
    birine chip yolladıysan olabilir
  • 05-10-2012, 23:47:12
    #6
    GoogleChrome adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    cevaplar için teşekkürler, 1. seçeneği seçtim chiplerimin %10'unu geri verdiler 7 m vardı 700 k kaldı, neden böyle oldu anlamadım ama hayırlısı...
    Rica ederim.
    Yine iyi vermişler. Bazen hiç vermiyor sistem. 100k veriyor bırakıyor. Bazen 1m veriyor değişmekte sistemin işleyişi hakkında tam bir bilgim yok.

    Nedeni yüzlerce vardır. Alım satım yapmadıysanız diğer nedenler geliyor aklıma bazılarını sizin aklınızda şahabe kalmaması adına paylaşayım;

    1- Aynı bilgisayardan bir çok hesaba giriş yapmak,
    2- Aynı bilgisayardan banka adı verilen hesap ile oynamak,
    3- Oynadığınız bazı odalarda 2 veya 3 kişi olarak oynadıysanız otomatik olarak sistem size chip aktarımı olarak görmüş olabilir,

    ve yüzlerce daha sayacağım nedenler var.
    Yıllardan beri oynarım, yüzlerce defa ban yedim. Alıştık artık.

    Bol şanslar.

    Foxin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    birine chip yolladıysan olabilir
    Hocam illaki başlıca sebepler budur, chip alma-yollamadır. Ancak öyle bir şey yok diye üstüne basa basa söylemiş.

  • 06-10-2012, 00:57:25
    #7
    ya yazdıklarını okuyunca aklıma geldi kesin bu olay yüzünden ban yedim...

    arkadaşın parası bitince bi 100 k aktardım ona ama fiş gönder kısmında limit olmadığı için boş masaya geçtik parası da çok az olduğu için sürekli rest çekip kalktım sonra tekrar oturdum vs bunu 10 kere falan tekrar ettik. adamlar da chip satışı olarak algıladı heralde bunu.
  • 06-10-2012, 12:49:40
    #8
    Üyeliği durduruldu
    GoogleChrome adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ya yazdıklarını okuyunca aklıma geldi kesin bu olay yüzünden ban yedim...

    arkadaşın parası bitince bi 100 k aktardım ona ama fiş gönder kısmında limit olmadığı için boş masaya geçtik parası da çok az olduğu için sürekli rest çekip kalktım sonra tekrar oturdum vs bunu 10 kere falan tekrar ettik. adamlar da chip satışı olarak algıladı heralde bunu.
    %100 ondan olmuştur kardeşim benimde bi ara 5 m vardı 700 k atmıştım aynı senin gibi ertesi gün bi girdim %10 u kalmış paranın
  • 06-10-2012, 13:11:47
    #9
    Foxin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    %100 ondan olmuştur kardeşim benimde bi ara 5 m vardı 700 k atmıştım aynı senin gibi ertesi gün bi girdim %10 u kalmış paranın
    kötü bi durum ya neyse sağlık olsun gerçi şuan sıfır param kaldı ya 7m varken iyiydi ama 700k ile rest çekmek çok sakat