Yüzlerce kere bu yazıyla karşılaştım. Ban yemişsiniz. Geçmiş olsun.
Eğer itiraz etmek istiyorsanız, ingilizce bir makale metni hazırlayın veya hazırlatın.
(Ki dönüşler var mı? bana olmadı henüz.

)
Yada 1. seçenekte [X] By reac... yazısını işaretleyin ve hemen altta çıkan gri yazı yeşil olacaktır tıklayın ve hesabınız açılsın. Artık 1 m 'mi verirler, 10k mı, 100k mı şahibelidir.
o hesaptaki chipler gitti hocam ... Geçmiş olsun ne yaparsanız yapın geri vermezler.
cevaplar için teşekkürler, 1. seçeneği seçtim chiplerimin %10'unu geri verdiler 7 m vardı 700 k kaldı, neden böyle oldu anlamadım ama hayırlısı...