Arkadaşlar 3 aydır girmediğim bir hesabım vardı.
Bugün hesap kapatılmış diye uyarı geldi giriş
yaparken. Benim sorumsa şu, hesap kapatıldığı
zaman donmuş moduna giriyor değil mi? Gruplarda
vs yazdıklarımız gözüküyor mu. Şimdiden
teşekkürler cevaplarınız için.
Facebook hesap kapatılması hakkında
0
●299