• 06-09-2012, 17:27:20
    #10
    Kullanan arkadaslarım varmış bende yeni farkettim
  • 06-09-2012, 18:05:44
    #11
    bende kullanıyorum ve çogu kişi ücretsiz kullanıyor.
  • 07-09-2012, 02:16:41
    #12
    ücretsiz kullananlar nasıl olduğunu yazsa da biz de faydalansak
  • 07-09-2012, 02:21:44
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Ben Hep Ücret Ediyorum 1TL Telefon ile