Facebook uygulamamda sorun - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Facebook uygulamamda sorun
4
●
447
R10.net
Sosyal Medya
Facebook
Facebook uygulamamda sorun
20-08-2012, 17:22:50
#1
Byismail
Merhaba arkadalar otomatik beğeni scriptini kuruyorum da uygulamaya gidince şöyle bir hata geliyor
Alıntı
Bir hata oluştu. Lütfen daha sonra tekrar dene.
app id, secret falan girildi
20-08-2012, 18:11:12
#2
CagdasArslan
Konunuz Facebook Uygulama bölümüne taşındı .
21-08-2012, 10:39:59
#3
Antocio
Team wiewer bilgilerini özelden atar mısın?
21-08-2012, 13:17:35
#4
Cage
"app id, secret falan girildi" ise yüksek ihtimal kodlarınızda problem vardır.
21-08-2012, 13:20:06
#5
Antocio
Sorunu çözdüm.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler