• 20-08-2012, 17:22:50
    #1
    Merhaba arkadalar otomatik beğeni scriptini kuruyorum da uygulamaya gidince şöyle bir hata geliyor

    Alıntı
    Bir hata oluştu. Lütfen daha sonra tekrar dene.
    app id, secret falan girildi
  • 20-08-2012, 18:11:12
    #2
    Konunuz Facebook Uygulama bölümüne taşındı .
  • 21-08-2012, 10:39:59
    #3
    Team wiewer bilgilerini özelden atar mısın?
  • 21-08-2012, 13:17:35
    #4
    "app id, secret falan girildi" ise yüksek ihtimal kodlarınızda problem vardır.
  • 21-08-2012, 13:20:06
    #5
    Sorunu çözdüm.