• 17-08-2012, 23:46:08
    #1
    Gelen mail.
    Hi,

    Your personal account was recently disabled by Facebook. We are writing on behalf of the Facebook Platform team to let you know that any applications that were under your sole control as a developer have also been disabled as a precautionary measure, which include: Narkozbilsim (ID #112980125507448)

    For more information on recovering or transferring these applications, please visit our FAQ page: http://www.facebook.com/help?faq=17556 .

    If your account is disabled, please note that the Platform team cannot re-enable your account. To find out more about your disabled account, please visit this page of our Facebook Help Center http://www.facebook.com/help/?page=1048.

    Thank you,
    The Facebook Platform Team

    tam anlamadıgım için paylaşmak istedim acılma sansı olur mu ? şimdiden teşekkürler.
  • 18-08-2012, 10:24:06
    #2
    bilen yokmu ?
  • 18-08-2012, 12:49:52
    #3
    geçmiş olsun .
  • 18-08-2012, 14:26:23
    #4
    Narkozbilsim (ID #112980125507448) bu uygulama yüzünden sanırım profiliniz kapanmış hocam.
  • 18-08-2012, 14:26:54
    #5
    acılma ihtimalı olabilir mi
  • 18-08-2012, 15:03:25
    #6
    Bedirhankrygt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    acılma ihtimalı olabilir mi
    uygulama yüzünden kapandığına bakılırsa bir ihtimalle açılabilir. Mail atmayı deneyebilirsiniz.
  • 18-08-2012, 15:19:08
    #7
    Mail işini aksam atcam.suan orucluyken yazı gelmiyor aklıma teşekkür ederim .
  • 18-08-2012, 15:29:21
    #8
    Benim uygulama kurma hakkım alınıdı