• 03-01-2011, 02:41:57
    #1
    Tasarım konusunda hiç bir sorun olmayacaktır, arkadaş PHP ile ya da ASP.NET ile Facebook uygulama yazacaktır sadece.


    Detaylı bilgileri öğrenmek için lütfen daha önceden yapmış olduğunuz uygulamaların linkleriyle beraber özel mesaj gönderiniz.
  • 03-01-2011, 18:40:01
    #2
    Özelden ulaşanlara yanıt verildi.

    Konu güncel.
  • 04-01-2011, 01:36:47
    #3
    Sitemin facebok sayfasını yaptırıcam bu konuda uzman arkadaşları bende beklerim..Hayırlı işler