• 26-12-2010, 00:18:19
    #10
    50. yorumda katılım biter demişsiniz ama dikkat etmeniz gerekli bir kişi 2 defa yorum yazmış olabilir bu yüzden arkadaşlardan 1 kere yazmalarını rica edelim ve katılım gösterelim

    katılıyorum..
  • 26-12-2010, 00:18:27
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Katılıyorum.

    Şimdiden teşekkürler.
  • 26-12-2010, 00:19:04
    #12
    katılıorm
  • 26-12-2010, 00:20:06
    #13
    bende katlaym
  • 26-12-2010, 00:21:25
    #14
    Katılıyorum.
  • 26-12-2010, 00:21:51
    #15
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    katıldım gitti
  • 26-12-2010, 00:24:18
    #16
    Katılalım bakalım
  • 26-12-2010, 00:26:56
    #17
    katıldım
  • 26-12-2010, 00:28:36
    #18
    benim ne eksiğim var katıldım bende