• 24-12-2010, 20:52:15
    #1
    arkadaşlar son zamanlarda toplu davetin çalıştığını çok okudum, arkadaşlarımdan da arada çalışıyor arada çalışmıyor diyenler oldu, aranızda deneyenler yazarsa güzel olur =)
  • 24-12-2010, 20:58:43
    #2
    Çalışmıyor malesef, en azından benim gönderdiğim davetler iletilmiyor
  • 24-12-2010, 21:01:02
    #3
    Üyeliği durduruldu
    30k davet yolladım hiç biri gelmedi ya tabikide calısmıyor böylede elle cok zaman alıyor :S manuel olarak tek tek seçmek
  • 24-12-2010, 21:04:46
    #4
    Fredom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    30k davet yolladım hiç biri gelmedi ya tabikide calısmıyor böylede elle cok zaman alıyor :S manuel olarak tek tek seçmek
    hocam 49 49 seç en azından https://www.r10.net/facebook/798614-f...avet-kodu.html =)
  • 24-12-2010, 21:28:49
    #5
    49 49 seçme konusundaki kodu kullanarak 1-2 saat önce bi deneme yaptım,önerdiklerimden gelenler oldu yani en azından şuan onun çalıştıgına eminim
  • 24-12-2010, 21:32:15
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Açıklamalar burda

    Yukardaki link'den verdim kodu'da
  • 24-12-2010, 21:34:05
    #7
    Bir makro yazılabilir aslında bunun için. Çok hafif yapay zeka. Tamamdır...
  • 24-12-2010, 21:34:19
    #8
    ah bi çalışta toplu davet kodu..
  • 24-12-2010, 21:42:22
    #9
    Videolu Anlatım