Merhaba, facebook arkadaşlarını davet etme kodu ekledim sekmeye resimsiz olandan açılış sayfası onu yaptım fakat ilk sayfa o geldiği için arkadaşlarını seçemiyorlar illa beğenecek sonra arkadaş listesi açılacak biliyorsunuzki o sayfada beğene tıkladığında otomatıkmen duvar sekmesine gidiyor ve davet yolla sekmesine bir daha uğramıyorlar demek istediğim şudur ilk açılan sayfada o uygulamada ziyaretçilere arkadaş listesi gözüksün nasıl ayarlayabiliriz bunu acaba ?