• 08-12-2010, 16:12:52
    #1
    Arkadaşlar bazen facebookta reklam yapmam gerekiyor. yazıyı masamda bir metin belgesine kaydedip herzaman mesaj gönder deki mesaj boxu na kopyala yapiştir yapiyorum. autofill roboform falan denedim,bu seferde enter ları <br> olarak gösteriyor, haliyle mesajdada enter yerine <br> görünüyor. varmıdır bi çözümü acaba veya programı?
  • 08-12-2010, 19:09:32
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Hocam firefox un iMacros eklentisi ile denediniz mi makro yapmayı ?
  • 11-12-2010, 18:55:11
    #3
    Tavsiyen üzerine denedim.. oda macro yaptıgım sayfayıda kaydediyor.
    orneğin 10 kişiye mesaj atcam.. macrosunu aldıgımda, her seferinde macroyu aldıgım uyeliğe mesaj atmaya çalışıyor. yinede saol kardeş.. Başka yontemi olan varsa ikram olur.