• 05-12-2010, 21:26:58
    #1
    PHP - WORDPRESS - YAZILIM
    Arkadaşlar Hoşgeldiniz Sayfasına Like Box Yani Beğen Tuşunu Eklemek İstiyorum Ne Yaptıysam Olmadı

    <script src="http://connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1"></script><fb:like href="http://www.facebook.com/xxx" show_faces="true" width="450"></fb:like>

    kod bu ama yapamadım lütfen rica ediyorum yardımcı olun..
  • 06-12-2010, 13:19:01
    #2
    PHP - WORDPRESS - YAZILIM
    Konu Günceldir Yardımlarınızı Bekliyorum.
  • 06-12-2010, 19:26:26
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    <fb:like href="SAYFA ADRESİNİZ" layout="box_count" show_faces="false" width="180" ></fb:like>

    layout="box_count" [düğme tipi]
    standard / button_count / box_count
    bu 3 değerden birini alabilir.

    show_faces="false" [Küçük foroğraflar]
    true veya false değerini alabilir.
  • 06-12-2010, 19:30:32
    #4
    PHP - WORDPRESS - YAZILIM
    çalışmadı malsef
  • 10-12-2010, 11:41:19
    #5
    <fb:like> ve </fb:like> tagları arasına site adresinizi ve facebook'un izin verdiği yapılandırma ayarlarınızı yazıyorsunuz.

    site adresiniz benimsitem.com olsun ve standart düğmeyi beğenen kullanıcıların küçük fotoğrafları olmadan sadece sayı olarak göstermek istiyorsunuz diyelim, o zaman kod aşağıdaki şekilde düzenlenmelidir;

    <script src="http://connect.facebook.net/tr_TR/all.js#xfbml=1"></script>
    <fb:like href="www.benimsitem.com" show_faces="false" width="450"></fb:like>

    tr_TR dil ayarıdır, ingilizce kullanmak için en_US olarak değiştirebilirsiniz.

    eğer iframe olarak kullanmak isterseniz de kod şu şekilde olmalıdır,

    <iframe src="http://www.facebook.com/plugins/like.php?href=www.benimsitem.com&amp;layout=standa rd&amp;show_faces=false&amp;width=450&amp;action=l ike&amp;colorscheme=light&amp;height=35" scrolling="no" frameborder="0" style="border:none; overflow:hidden; width:450px; height:35px;" allowTransparency="true"></iframe>
  • 10-12-2010, 13:52:40
    #6
    PHP - WORDPRESS - YAZILIM
    malesef yapamadık arkadaşlar, ilgilenenlere teşekkürler.