• 01-12-2010, 22:12:16
    #1
    Merhaba
    Facebookta reklamı yapılan trendyol nedir? nasıl ücret alınmaktadır? aylık mı haftalık mı ödeme yapıyorlar
    üye başına ne kadar veriyorlar?
  • 01-12-2010, 22:28:33
    #2
    Var, facebook sayfana urunlerin resmini eklersin adamlarin sitesine ref linki ile gonderdigin uye basina 40 krs alirsin. 100 uyede odeme yaptiklarini soylediler.
    Ama beni msn den konustugum adam bidaha online olmadi. YUKARDAKILER MSN DE TRENDYOLDAN OLDUGUNU SOYLEYEN ADMAIN SOYLEDIKLERI
  • 01-12-2010, 22:32:06
    #3
    monarch20 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Var, facebook sayfana urunlerin resmini eklersin adamlarin sitesine ref linki ile gonderdigin uye basina 40 krs alirsin. 100 uyede odeme yaptiklarini soylediler.
    Ama beni msn den konustugum adam bidaha online olmadi. YUKARDAKILER MSN DE TRENDYOLDAN OLDUGUNU SOYLEYEN ADMAIN SOYLEDIKLERI
    bi arkadaşta 30 krş dedi teşekkürler ilgilenip cevap yazdıgınız için.

    tam net bilgiye sahip arkadaşlar yazarsa sevinirim
  • 01-12-2010, 22:39:21
    #4
    Üyeliği durduruldu
    0-5k arası kişi sayısı ile 0.4 kr çarpılır
    5-10k arası 0.6kr ile çarpılır
    10k-15k arası 1 TL ile çarpılır

    Aylıktır,yaptığınız üye sayısı kadar para alırsınız.Ben kullandım ve aldım.
  • 03-12-2010, 14:31:15
    #5
    ozanc48 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    0-5k arası kişi sayısı ile 0.4 kr çarpılır
    5-10k arası 0.6kr ile çarpılır
    10k-15k arası 1 TL ile çarpılır

    Aylıktır,yaptığınız üye sayısı kadar para alırsınız.Ben kullandım ve aldım.
    0-5k arası 0.4 olduguna eminmisiniz?
    0.3 diyor bazıları?
  • 03-12-2010, 14:38:42
    #6
    YesNo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    0-5k arası 0.4 olduguna eminmisiniz?
    0.3 diyor bazıları?
    40 krş hocam. Bende bilgi almak istiyorum ama.
  • 03-12-2010, 15:01:19
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bu adamlarla nasıl görüşebiliriz yani anlaşabiliriz
  • 14-12-2010, 15:25:12
    #8
    Evet, nasıl kullanabiliriz ?
  • 14-12-2010, 15:39:40
    #9
    referans linki temin işlemi nasıl yapılıyor kullananlar yardımcı olabilirmi?