Google Adsense'den Mail Gelince Yusuflayanlar ? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Google Adsense'den Mail Gelince Yusuflayanlar ?
10
●
905
R10.net
Sosyal Medya
Facebook
Google Adsense'den Mail Gelince Yusuflayanlar ?
1
2
21-11-2010, 15:42:53
#1
Cnkrt
Arkadaşlar dün gece google adsense'den yayıncılara gelen yeni arayüz ile ilgili bir mailin ne kadar insanları korkuttuğunu gördük.
Bu nedenle sırf eğlence olsun diye ;
Grup :
Google Adsense'den Mail Gelince Yusuflayanlar ?
Sayfa :
Google Adsense'den Mail Gelince Yusuflayanlar ?
oluşturdum. Katılmak sizin isteğinize bağlı.
Maksat eğlence.
21-11-2010, 18:46:34
#2
kanisti
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Bari bir de: "adsenseyi olmayıp yusuflamayanlar" diye grup kursaydınız
22-11-2010, 00:41:18
#3
Cnkrt
Yok artık o kadarına gerek yok hocam.
Dün adsense bölümündeki bir konu içerisinde böyle birşey yapılsa 1m kullanıcıya ulaşılır dedi bir arkadaşımız bende sırf eğlence olsun ayrıca belki olur diyerekten açtım.
22-11-2010, 10:44:11
#4
BoRN
Üyeliği durduruldu
katıldım sayfadayım
22-11-2010, 11:53:34
#5
VeyselEnezoglu
Bende katıldım.
22-11-2010, 13:16:02
#6
spider58
Üyeliği durduruldu
bu sayfa r10 ile aynı üye sayısına gelir bence
22-11-2010, 13:52:35
#7
Cnkrt
Bencede.
Adsense üzerinden mail gelipte korkmayan var mı hocam.
22-11-2010, 13:59:38
#8
CYBEЯAY
Üyeliği durduruldu
bende likeladımda
http://www.facebook.com/profile.php?id=100001865558888
bu zeka küpü kim allah aşkına
22-11-2010, 14:05:19
#9
Cnkrt
CYBEЯAY adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
bende likeladımda
http://www.facebook.com/profile.php?id=100001865558888
bu zeka küpü kim allah aşkına
Fake profil hacı ekmek teknesi gibi birşey işte. Fake profiller ile facede kazan olayı.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler