• 21-11-2010, 15:42:53
    #1
    Arkadaşlar dün gece google adsense'den yayıncılara gelen yeni arayüz ile ilgili bir mailin ne kadar insanları korkuttuğunu gördük.

    Bu nedenle sırf eğlence olsun diye ;

    Grup : Google Adsense'den Mail Gelince Yusuflayanlar ?

    Sayfa : Google Adsense'den Mail Gelince Yusuflayanlar ?

    oluşturdum. Katılmak sizin isteğinize bağlı.

    Maksat eğlence.
  • 21-11-2010, 18:46:34
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bari bir de: "adsenseyi olmayıp yusuflamayanlar" diye grup kursaydınız
  • 22-11-2010, 00:41:18
    #3
    Yok artık o kadarına gerek yok hocam.

    Dün adsense bölümündeki bir konu içerisinde böyle birşey yapılsa 1m kullanıcıya ulaşılır dedi bir arkadaşımız bende sırf eğlence olsun ayrıca belki olur diyerekten açtım.
  • 22-11-2010, 10:44:11
    #4
    Üyeliği durduruldu
    katıldım sayfadayım
  • 22-11-2010, 11:53:34
    #5
    Bende katıldım.
  • 22-11-2010, 13:16:02
    #6
    Üyeliği durduruldu
    bu sayfa r10 ile aynı üye sayısına gelir bence
  • 22-11-2010, 13:52:35
    #7
    Bencede.

    Adsense üzerinden mail gelipte korkmayan var mı hocam.
  • 22-11-2010, 13:59:38
    #8
    Üyeliği durduruldu
    bende likeladımda

    http://www.facebook.com/profile.php?id=100001865558888

    bu zeka küpü kim allah aşkına
  • 22-11-2010, 14:05:19
    #9
    CYBEЯAY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende likeladımda

    http://www.facebook.com/profile.php?id=100001865558888

    bu zeka küpü kim allah aşkına
    Fake profil hacı ekmek teknesi gibi birşey işte. Fake profiller ile facede kazan olayı.