• 03-11-2010, 18:33:20
    #10
    bankaci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu nasıl iştir sayfanın sahıbı benım dıyen https://www.r10.net/members/50186-bplusnazar.html bu arkadas 50 tl yarım saat oncesıne kadar reklam alıyordu sımdı cıktı baskası sayfanın sahıbı benım dıyor ve 20 tl alıyor dunde 40 tl gonderdım kendısıne nasıl iş nasıl bir ticaret anlayışı bu ?
    güzel soru ?
    sayfanın sahibi kim şimdi ?
  • 03-11-2010, 18:44:46
    #11
    Bağlantı eklendikten 12 saat sonra ödeme kabul ederseniz pm alıyım lütfen.
  • 03-11-2010, 19:10:32
    #12
    Önce ödeme, sonra reklam dediğinden dolayı anlaşamadık..

    Richardo adlı üyeden alıntı:
    Öyleyse hesap noyu wereyim bir link ücretini yatırın bende yayınlarım
    Gizlen adlı üyeden alıntı:
    itrader e göre işlem yapıyorum, linki yayınladıktan sonra ödemesini yaparım, bu forumda hep bu sekilde olur işlemler siz bilirsiniz..
    Richardo adlı üyeden alıntı:
    Üyeliqi yeni actım o yüzden itrader yok.Ne demek olduqunu da buqün öqrendim.
    Sayfamızın duvarındaki msn adresine mail atabilirsin duvarda nick de yazıyor..
    Güven konusunda baska yapabileceqim bişy yok.Üsqünüm.
    Gizlen adlı üyeden alıntı:
    yeni olmanı anlıyorum ancak insanların sana güvenmesi için seninde onlara güvenmen lazım benim ticaret sayfama bakarsan görebilirsin..

    sayfanda senin nick msn adresinin yazması bu forumda güvenli satıcısın anlamına gelmiyor eğer burada ticaret yapacaksan..
  • 03-11-2010, 19:10:39
    #13
    Sayfanın sahibi kim diye soracaqınıza sayfanın duvarına bakarsanız kim olduqunu qörürsünüz.
    Forumda yeni olduqumdan qüwensizlik olabilir ama reklam konusunda link msn falan isteyebilirsinz.
  • 03-11-2010, 19:12:13
    #14
    Richardo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sayfanın sahibi kim diye soracaqınıza sayfanın duvarına bakarsanız kim olduqunu qörürsünüz.
    Forumda yeni olduqumdan qüwensizlik olabilir ama reklam konusunda link msn falan isteyebilirsinz.
    sayfanda senin nick msn adresinin yazması bu forumda güvenli satıcısın anlamına gelmiyor eğer burada ticaret yapacaksan..

    <kd>
    Türkçeyi bu şekilde v > w, ğ > q şekilde kullanmamanı tavsiye ederim.. Ne yazdığını anlamıyorum</kd>
  • 03-11-2010, 19:13:04
    #15
    Richardo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sayfanın sahibi kim diye soracaqınıza sayfanın duvarına bakarsanız kim olduqunu qörürsünüz.
    Forumda yeni olduqumdan qüwensizlik olabilir ama reklam konusunda link msn falan isteyebilirsinz.
    haddy canm yha ciddmsn snde gnç xd xp x)
    Şu harfleri düzgün kullanda, insanlar yazdığını anlayabilsin.