• 16-10-2010, 15:59:07
    #1
    Selamün aleyküm ..
    2 K lık Facebook Fake Hesabı Alıncaktır. Bütçem 13 Tl Dir.
    2 K ve üstü hesaplarınız var ise satmayı düşünüyor isenizse pm yolu ile yada konunu altından Fiyatını Belirtiniz...
    hesabın email ve şifresini alırım ve kesinlikle değiştirmem.
    Ödeme Yolu : Havale Veya Türkcelll Bakiye İle yapcagım.
    Selametle
  • 16-10-2010, 16:06:32
    #2
    Üyeliği durduruldu
    PM yollandı.
  • 16-10-2010, 16:12:07
    #3
    Mecay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    PM yollandı.
    Cevap verildi.
  • 16-10-2010, 16:16:40
    #4
    Üyeliği durduruldu
    AhDe_VeFaLi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cevap verildi.
    msnden ayrıldınızmı
  • 16-10-2010, 19:45:45
    #5
    Güncel
  • 17-10-2010, 00:00:27
    #6
    Linker : Nickli Şahıs İle anlaşılmıştır .. Konu Kitlene Bilir.