• 10-10-2010, 23:08:15
    #1
    arkadaşlar sanırım " javascript:fs.select_all(); " artık bu kod calısmıyor..mozilla ve ie7 de denedim..2sindede calıstıramadım..varmı başka kod ? yada nasıl yapabilirim bir anda tüm arkadaşları seçebilirim?
  • 10-10-2010, 23:09:39
    #2
    o çerçeveyi sağ tıklayıp yeni sekmede açın sonra yazın o kodu
  • 10-10-2010, 23:15:51
    #3
    darbetim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    o çerçeveyi sağ tıklayıp yeni sekmede açın sonra yazın o kodu
    galiba yapamadım :S
  • 11-10-2010, 00:22:33
    #4
    SilentNight adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    galiba yapamadım :S
    Hocam öner linkine tıklayıp yeni açılan pencerede tümü/seçilenler yazan yere sağ tıkla yeni sekmede aç,gerisi aynı işlem.
  • 11-10-2010, 00:26:01
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlarına öner Linkine Tıkladıktan Sonra Açılan Penceredeki Arkadaş Listesinde herhangi bir isime Sağ Tıklayarak Yeni Sekmede Aç Deyin.. Daha sonra bahsi mevzu kodu, adres çubuğuna yapıştırıp Enter...
  • 11-10-2010, 00:43:42
    #6
    o dediginiz özelligi facebook engellemis sanirim olmuyor
  • 11-10-2010, 12:00:09
    #8
    DamarFm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    o dediginiz özelligi facebook engellemis sanirim olmuyor
    yukarıdaki mesajlarda arkadaşların söyledigi gibi yaparsan oluyor hocam,ben 2 gündür kullanıyorum onu ve hiçbi sorun yok.