• 16-09-2010, 13:40:38
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    FaceBook grubunuz var fakat ilgilenemiyormusunuz ?
    Gereken ilgiyi görmesi için yeteri kadar ilgilenemiyor musunuz ?
    Sizin yerinize biz ilgilenelim ; video , içerik , bağlantı paylaşalım .


    FVYS Ücretledirme Paketi 1 :


    30 Video Upload : 5 $ [ Komedi - Film Kesitleri - Film Fragmanları ]
    50 Video Upload : 8 $ [ Komedi - Film Kesitleri - Film Fragmanları ]
    100 Video Upload : 14 $ [ Komedi - Film Kesitleri - Film Fragmanları ]
    200 Video Upload : 27 $ [ Komedi - Film Kesitleri - Film Fragmanları ]
    300 Video Upload : 45 $ [ Komedi - Film Kesitleri - Film Fragmanları ]


    FVYS Ücretledirme Paketi 2 :


    30 Video Upload : 10 $ [ Video Klipleri ]
    50 Video Upload : 16 $ [ Video Klipleri ]
    100 Video Upload : 30 $ [ Video Klipleri ]
    200 Video Upload : 60 $ [ Video Klipleri ]
    300 Video Upload : 90 $ [ Video Klipleri ]


    FVYS Ücretledirme Paketi 3 :

    50 Video Upload : 5 $ [ Karışık ] [ İlk 10 Kişiye ]



    Video Yüklemesi En Kısa Zamanda Tamamlanır . iTrader'e göre Ücret Ödemesi Belirlenir ..

    Özel Paketler İçin krdizayn@hotmail.com Ekleyebilirsiniz .

    --- İlk Gelen r10.net Üyesine Hediyesi Verildi ---
  • 16-09-2010, 22:23:51
    #2
    Paketler Güncellendi İlk 10 Kişiye Özel [ FVYS Ücretledirme Paketi 3 : ] Eklendi .
  • 16-09-2010, 23:06:57
    #3
    Kardeş ben bu işte hiç iş alamadım ama hayırlısı. Sana hayırlı işler.
  • 16-09-2010, 23:39:28
    #4
    kubilay_oral adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kardeş ben bu işte hiç iş alamadım ama hayırlısı. Sana hayırlı işler.
    tşk ederm şmdiden 2 tane aldım ben .
  • 17-09-2010, 01:06:07
    #5
    İlk Geln r10.net üyemiz Codeguru'a Hediyesi Verildi Satış Günceldir .
  • 17-09-2010, 03:13:09
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bilet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tşk ederm şmdiden 2 tane aldım ben .
    Kendi paketinden mi satın aldın ?
  • 17-09-2010, 04:29:54
    #7
    Üyeliği durduruldu
    H5PY0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kendi paketinden mi satın aldın ?
    Hocam görmüyor musun arkadaşın teki şöyle yazmış;
    Alıntı
    Kardeş ben bu işte hiç iş alamadım ama hayırlısı. Sana hayırlı işler.
    o da ben iş aldım yazmış.
  • 17-09-2010, 06:19:18
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Evet, ilgilenemiyorum da nasıl güveneyim 1.250.000 üyeli sayfayı 10 dolara emanet etmeye...

    Videoları kaç dakika ara ile ekliyorsun. Pm ile msn adresini gönder bir görüşelim yinede.
  • 17-09-2010, 10:54:47
    #9
    SeoEngineering adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet, ilgilenemiyorum da nasıl güveneyim 1.250.000 üyeli sayfayı 10 dolara emanet etmeye...

    Videoları kaç dakika ara ile ekliyorsun. Pm ile msn adresini gönder bir görüşelim yinede.
    Son zamanlarda dolandırıcılık oranının bende farkındayım. o yüzden sizinde güvenemiyeceğinizi biliyorum. Ama birkaç kez aynı işi yaptım ve herhngi bir sorun yaşamadım . msn ekledm bu arada konuşalım .