Farklı konumdan giriş yaptım direk bu hatayı aldım.
Desteğe ulaş gibi bir seçenekte yok.
R10 adımdan da belli olduğu gibi hesap bana ait.
Ücretli ücretsiz desteklerinizi bekliyorum.
Gerçekten Facebook ile bağlantısı olanlar yada tecrübeli kişiler yazsın lütfen.
