• 01-03-2009, 21:54:02
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Konu kitlenebilir.5k üzeri gruplara mesaj atılmadığını bilmiyodum.Kusura bkmayın.
  • 01-03-2009, 21:57:23
    #2
    Misafir
    5 k üzerindeki gruplara mesaj atılmıyor diye biliyorum.
  • 01-03-2009, 22:02:29
    #3
    tutkusenol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    5 k üzerindeki gruplara mesaj atılmıyor diye biliyorum.
    evet ama istisnalar hariç
  • 01-03-2009, 22:04:10
    #4
    ForumAlemi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet ama istisnalar hariç
    ne gibi bir istisna?
  • 01-03-2009, 22:04:57
    #5
    Arkadaşlar 5k'nın üstüne mesaj atılmadığını bilmiyordum.kusura bakmayın düzeltiyorum,kitlenirse sevinirm...
  • 01-03-2009, 22:08:14
    #6
    obscure adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ne gibi bir istisna?
    eğer açtığınız grubun (misal x ünlü) ile bağlantısı varsa o zaman spam yapmadan belirli sürelerle mesaj atmanız mümkün.
  • 04-03-2009, 10:32:52
    #7
    Grubunuzu satın almak istiyorum. PM ile bana ulaşabilirmisiniz.