Facebook 2FA'yı kaybettim giriş yapamıyorum
3
●108
- 22-04-2022, 15:27:21Herkese selam, facebook 2FA Google Auth ile açıktı ancak cihaza erişimimiz gitti. Hesabın şifresini, epostasını ve numarasını biliyoruz. Ancak 2FA kodu olmadığı için giremiyoruz. Ne yapabiliriz?
- 22-04-2022, 15:38:53Giriş yapaıyorum kısımından,JimmyBrown adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
eposta onayı + kimlik gönderin 3 saat içinde yedek kod iletirler size. - 22-04-2022, 15:41:52Giriş yapamıyorum kısmı bende çıkmıyor hocam, mümkünse link atabilir misinizufukkpt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle