• 22-04-2022, 15:27:21
    #1
    Herkese selam, facebook 2FA Google Auth ile açıktı ancak cihaza erişimimiz gitti. Hesabın şifresini, epostasını ve numarasını biliyoruz. Ancak 2FA kodu olmadığı için giremiyoruz. Ne yapabiliriz?
  • 22-04-2022, 15:38:53
    #2
    JimmyBrown adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Herkese selam, facebook 2FA Google Auth ile açıktı ancak cihaza erişimimiz gitti. Hesabın şifresini, epostasını ve numarasını biliyoruz. Ancak 2FA kodu olmadığı için giremiyoruz. Ne yapabiliriz?
    Giriş yapaıyorum kısımından,
    eposta onayı + kimlik gönderin 3 saat içinde yedek kod iletirler size.
  • 22-04-2022, 15:41:52
    #3
    ufukkpt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Giriş yapaıyorum kısımından,
    eposta onayı + kimlik gönderin 3 saat içinde yedek kod iletirler size.
    Giriş yapamıyorum kısmı bende çıkmıyor hocam, mümkünse link atabilir misiniz
  • 22-04-2022, 15:46:02
    #4
    team at kardeşim özelden.