
Başkada hiç bir seçenek yok. Başka bir cihazdan da giriş yapılmadı normalde bildirim gelirdi onaylardım ama telefonumdan da çıkış yaptı ve kodmatik istiyor yine bu şekilde. Hiç bir şey anlayamadım
ravenx adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle