Başkada hiç bir seçenek yok. Başka bir cihazdan da giriş yapılmadı normalde bildirim gelirdi onaylardım ama telefonumdan da çıkış yaptı ve kodmatik istiyor yine bu şekilde. Hiç bir şey anlayamadım
Kimliğini başka bir şekilde doğrulaman gerekiyor a basıp fotoğraf gönderir misiniz