• 03-04-2022, 00:58:22
    #19
    Sar yaptım, uygulamadan Master card ekledim, fayda etmedi, yine patladı
  • 03-04-2022, 01:16:21
    #20
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    merhabalar TL 40 ta takılıyor dk sorunsuz harcıyor
  • 03-04-2022, 01:17:50
    #21
    Ücretli yardım isteyen olursa pm atabilir bmden soıunsuz kart geçiriyorum
  • 03-04-2022, 01:29:17
    #22
    SORUN YOK BENDE PARA BİRİMİ İLE ALAKASI YOK HARCAMA'DA YAPIYOR ŞUAN SORUNSUZ ŞEKİLDE 10 REKLAM ATTIM .
  • 03-04-2022, 01:30:09
    #23
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ozanimece34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    SORUN YOK BENDE PARA BİRİMİ İLE ALAKASI YOK HARCAMA'DA YAPIYOR ŞUAN SORUNSUZ ŞEKİLDE 10 REKLAM ATTIM .
    10 tane reklamının da ss'ini atar mısın kardeşim
  • 03-04-2022, 04:25:09
    #24
    Herkes bir Show peşinde nedir bu ? sanki Facebook sahibi kendileri yardımcı olsalar kendilerine balta vuracaklar sanki atılan yorum sorun yok 10 tane açtım vs vs Show yapmayın arkadaşlar yardımcı olun ..

    Facebook support İle telefonda bugün uzun süre bir görüşme yaptık genel bir problem olduğunu mühendislerin çalıştığını en kısa sürede düzeleceğini vs söylediler ama onların bilgisi de bizden daha az en güzeli biraz daha sabretmek ve beklemek.

    Fakat sorunu bir nebze de olsa şu şekilde geçtim. Sizde deneyebilirsiniz.
    Bilgisayarı Formatladım Mobil veri ile bağlandım Forumda satılan kimlik erişimi geri gelmiş hesaplardan 2 tane aldım ikisinede Master kart girdim ve geçici provizyonlarını link ile verdim. Ardından reklamımı açtım ikiside sorunsuz dönüyor fakat hesabın birinde 4. Faturayı çekemedi ve canlı desteğe bağlandım ordan ödeme yaptılar. Şuanda sorunsuz ödeme çekiyor ve harcıyor .

    bakalım hayırlısı ..
  • 03-04-2022, 09:01:03
    #25
    Facebook 2 sene önce başaramadığını yine başarmanın derdinde. Bizim deyiminiz ile ön provizyon onların deyimi ile ön sürtünme. Denemeler bugün yarın biter çektikleri ilk tutarı geri bıraktıramıyorlar yada bırakmıyor sistemleri bu yüzdende yine rafa kaldırıcaklar. Hizmeti vermeden önden tutar çekmelerinin yanlış olduğunun onlarda farkında. 40’ils bir hesapta 40 ils ön onay alıyor parayı çekiyor reklam aktif ediyor tekrar faturalandırmada yine çekiyor içerde hep ilk tutarı tutuyor.
    Bugün yarın RESOLVE_PREAUTH_FRICTION URL sine döner ön provizyon linkleri ondan sonrada tozlu raflara geri kalkar darısı 3. Denemelere
  • 03-04-2022, 11:35:33
    #26
    Some0ne adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Facebook 2 sene önce başaramadığını yine başarmanın derdinde. Bizim deyiminiz ile ön provizyon onların deyimi ile ön sürtünme. Denemeler bugün yarın biter çektikleri ilk tutarı geri bıraktıramıyorlar yada bırakmıyor sistemleri bu yüzdende yine rafa kaldırıcaklar. Hizmeti vermeden önden tutar çekmelerinin yanlış olduğunun onlarda farkında. 40’ils bir hesapta 40 ils ön onay alıyor parayı çekiyor reklam aktif ediyor tekrar faturalandırmada yine çekiyor içerde hep ilk tutarı tutuyor.
    Bugün yarın RESOLVE_PREAUTH_FRICTION URL sine döner ön provizyon linkleri ondan sonrada tozlu raflara geri kalkar darısı 3. Denemelere
    aynen öyle denemelerimiz şuan çıkılan reklamların hiç birisi de stabil değil olmayacakta şansa 50 de 10-15 yapıyoruz kötünün iyisi
  • 03-04-2022, 13:57:19
    #27
    Some0ne adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Facebook 2 sene önce başaramadığını yine başarmanın derdinde. Bizim deyiminiz ile ön provizyon onların deyimi ile ön sürtünme. Denemeler bugün yarın biter çektikleri ilk tutarı geri bıraktıramıyorlar yada bırakmıyor sistemleri bu yüzdende yine rafa kaldırıcaklar. Hizmeti vermeden önden tutar çekmelerinin yanlış olduğunun onlarda farkında. 40’ils bir hesapta 40 ils ön onay alıyor parayı çekiyor reklam aktif ediyor tekrar faturalandırmada yine çekiyor içerde hep ilk tutarı tutuyor.
    Bugün yarın RESOLVE_PREAUTH_FRICTION URL sine döner ön provizyon linkleri ondan sonrada tozlu raflara geri kalkar darısı 3. Denemelere
    keşke dediğiniz gibi olsa hocam en kısa sürede, kuruduk valla reklamsızlıktan kaç gündür. Müşterilere anlatamıyorsunda..