Facebook 2 sene önce başaramadığını yine başarmanın derdinde. Bizim deyiminiz ile ön provizyon onların deyimi ile ön sürtünme. Denemeler bugün yarın biter çektikleri ilk tutarı geri bıraktıramıyorlar yada bırakmıyor sistemleri bu yüzdende yine rafa kaldırıcaklar. Hizmeti vermeden önden tutar çekmelerinin yanlış olduğunun onlarda farkında. 40ils bir hesapta 40 ils ön onay alıyor parayı çekiyor reklam aktif ediyor tekrar faturalandırmada yine çekiyor içerde hep ilk tutarı tutuyor.
Bugün yarın RESOLVE_PREAUTH_FRICTION URL sine döner ön provizyon linkleri ondan sonrada tozlu raflara geri kalkar

darısı 3. Denemelere
keşke dediğiniz gibi olsa hocam en kısa sürede, kuruduk valla reklamsızlıktan kaç gündür. Müşterilere anlatamıyorsunda..