Elimde çok güzel hesaplar var. 10-15 yıllık. Bazılarından Provizyon istiyor bazılarından istemiyor. Bunu neye göre yapıyor? Şuan kullanamadığım 10-15 tane 10 yıllık hesap var. Yardımlarınızı bekliyorum.
Not: Hesaplar bol arkadaşlı ve gönderili. 2010-2011 tarihlerinde vs. gönderiler paylaşılmış.
Not2: Hesapların çoğu 1 aydır bilgisayarımda kurulu, buna rağmen kart geçmiyor.
Facebook Neye Göre Provizyon İstiyor?
3
●282