• 11-03-2022, 13:04:48
    #1
    Elimde çok güzel hesaplar var. 10-15 yıllık. Bazılarından Provizyon istiyor bazılarından istemiyor. Bunu neye göre yapıyor? Şuan kullanamadığım 10-15 tane 10 yıllık hesap var. Yardımlarınızı bekliyorum.
    Not: Hesaplar bol arkadaşlı ve gönderili. 2010-2011 tarihlerinde vs. gönderiler paylaşılmış.
    Not2: Hesapların çoğu 1 aydır bilgisayarımda kurulu, buna rağmen kart geçmiyor.
  • 11-03-2022, 13:17:28
    #2
    Değişik bir algoritması var, aynı problemden muzdaribim
  • 11-03-2022, 16:04:42
    #3
    Ücretli-Ücretsiz çözüm arıyorum.
  • 11-03-2022, 16:29:07
    #4
    Yıl Arkadaş vb şeylerin hiç bir hükmü yok sabah açtığım hesap akşam kart eklenebilir hale geliyor. Aynı şeyleri tekrarlamak yerine farklı method üretirseniz çözüme ulaşabilirsiniz.