• 30-01-2009, 00:25:12
    #1
    arkadaşlar 913 üyeli facebook grubundan pm ile reklam yapıyorum hemde çok ucuza 1 gönderim sadece 2 TL / 2 $ / 20 kontör /
    ödeme: işbank, garanti, pp
    not: imzam da grup mevcut
  • 31-01-2009, 11:41:14
    #2
    üye sayısı 919 oldu
    güncel...
  • 31-01-2009, 11:49:27
    #3
    Üyeliği durduruldu
    500ü geçince toplu mesaj atamıyosun diye biliyorum
  • 31-01-2009, 13:16:30
    #4
    walla bende de 3k küsürlü bi grub var halen daha gönderiliyor
  • 31-01-2009, 14:07:12
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    doctoralone adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    500ü geçince toplu mesaj atamıyosun diye biliyorum
    5000 i geçince
  • 31-01-2009, 14:13:01
    #6
    Misafir
    20 liraya 10k lık gruplar satılıyorken 1k ya atılan pm için 2$ fazla
  • 31-01-2009, 14:35:29
    #7
    tutkusenol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    20 liraya 10k lık gruplar satılıyorken 1k ya atılan pm için 2$ fazla
    10 k lık gruba mesaj gönderemiyorsunuz sanıyorum...
  • 31-01-2009, 14:44:01
    #8
    Misafir
    Satılıyorken dedim. Pm ile reklamı kastedmedim.
  • 31-01-2009, 15:20:21
    #9
    tutkusenol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Satılıyorken dedim. Pm ile reklamı kastedmedim.
    pardon kusura bakma...