• 04-12-2021, 15:11:06
    #19
    150 tarihe gömülüyor diye düşünmüyor değilim fakat facebook için büyük bir risk olarak görüyorum ve ümidim yüksek 50 reklam attım hepsi 60. Şuan 150 alınmıyor. 60ları zamana yayalım maliyetleri düşürelim yapacak bir şey yok gibi görünüyor.


    Bu hatayı alan var mı?
  • 05-12-2021, 01:27:28
    #20
    varmı 150 alabilen
  • 05-12-2021, 08:38:23
    #21
    💎💎💎ADS Arbitraj💎💎💎
    Mısır Poundu kullanın arkadaşlar bu süreçte.


  • 05-12-2021, 15:50:27
    #22
    halen daha devam ediyor bu arada bm üzerinden reklam cıktıgım zaman direk hesap kapatılıyor instagram reklamı verebiliyorum sadece onun çözümü konusunda yardımcı olabilecekbiri var mı?
  • 05-12-2021, 18:23:07
    #23
    basoglanh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mısır Poundu kullanın arkadaşlar bu süreçte.


    Hocam merhabalar 450 için bütçe ne giriyorsunuz?
  • 05-12-2021, 18:56:31
    #24
    mısır poundunda 200den yüksek alabilen var mı?
  • 05-12-2021, 19:04:21
    #25
    💎💎💎ADS Arbitraj💎💎💎
    webibooo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam merhabalar 450 için bütçe ne giriyorsunuz?
    Merhaba,
    Birkac arkadaş daha sordu. Erisim reklami, mobil proxy (Amerika, italya), 650-1200 arası kusuratli rakam giriyorum. Simdilik yarı yarıya 200 ve 450 seklinde. Beklememis hesaplarda gördüğüm kadarıyla 450 daha sık.