150 tarihe gömülüyor diye düşünmüyor değilim fakat facebook için büyük bir risk olarak görüyorum ve ümidim yüksek 50 reklam attım hepsi 60. Şuan 150 alınmıyor. 60ları zamana yayalım maliyetleri düşürelim yapacak bir şey yok gibi görünüyor.


Bu hatayı alan var mı?