150 tarihe gömülüyor diye düşünmüyor değilim

fakat facebook için büyük bir risk olarak görüyorum ve ümidim yüksek

50 reklam attım hepsi 60. Şuan 150 alınmıyor. 60ları zamana yayalım maliyetleri düşürelim yapacak bir şey yok gibi görünüyor.
Bu hatayı alan var mı?