• 06-11-2021, 16:59:06
    #1
    Eşikli reklam çıkabilen sayısı baya azaldı yok denecek kadar bu sefer herkes bir şekilde ödemeli açıyor ama maliyetler baya fazla siz de durumlar nedir ?
  • 06-11-2021, 17:00:57
    #2
    Kasım ayı kampanya ayıdır, maliyetlerin artması gayet normal hocam.