Anket kullanır mısın
Toplam Katılımcı Sayısı: 38
kullanır mısın
Evet
%86,84 (33 Oy)
hayır
%7,89 (3 Oy)
İğrenç birşey
%0 (0 Oy)
kullanmam kullananlada birdaha görüşmem
%5,26 (2 Oy)
  • 28-10-2021, 22:51:10
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Anketten oy verebilirsiniz.

    ben eğer tuzlu olmazsa kullanırım şahsen. hele birde adım dahi atmadan eve işe gidebiliyorsak kral olur
  • 28-10-2021, 22:52:33
    #2
    Çıksın da bi bakalım. Peşin hüküm vermek doğru olmaz şimdiden.
  • 28-10-2021, 22:53:27
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Mabel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çıksın da bi bakalım. Peşin hüküm vermek doğru olmaz şimdiden.
    çıkacak gibi görünüyor. ancak gerçekçi olması için bir 7 - 8 yıl daha var
  • 28-10-2021, 22:54:43
    #4
    bilmeyenler için:

    https://www.youtube.com/watch?v=kbDEojkAt9c
  • 28-10-2021, 22:54:57
    #5
    Film versiyonu işte 😂

    fragmanı da ekleyeyim 😂

    https://youtu.be/1KRFzcb_Tac
  • 28-10-2021, 22:55:45
    #6
    Üyeliği durduruldu
    YellowTiger adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Film versiyonu işte 😂
    bunu izledim ve bunun gibi olması en büyük hayallerimden birisi. ama 7 -8 yıl sonra bile zor olur
  • 28-10-2021, 22:58:22
    #7
    Geçen gece 1 den sabah 7'ye kadar bu konuyu bi abim ile konuştuk ilk defa duydum gerçekten bam başka bir şey.
    • SEOBuyuk
    SEOBuyuk bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 28-10-2021, 23:00:38
    #8
    Yeni sektör lazım öyle demeyin, gelişim iyidir. Herkese ekmek kapısı çıkıyor
  • 28-10-2021, 23:01:05
    #9
    facebook ile coinin ilgisi nasıl oluyor